Nyári napközis tábor

Nyári napközis táborunk 2021. július 5-16.  között került megrendezésre. Táborunkat egy Debreceni kirándulással indítottuk, ahol az állatkertben töltöttük el a napot. Az első héten két alkalommal jártunk a helyi Akácliget Gyógy-és Strandfürdőben, ahol szép napokat töltöttünk el. Két napon a tanodában voltunk, ahol kókuszgolyót készítettünk, vízibomba csatát tartottunk, egyedi pólót festettünk, kézműveskedtünk, és különböző sport-és ügyességi versenyekkel színesítettük a hetet. A második hetet egy Tiszafüredi kirándulással kezdtük meg. Itt a szabadstrandon voltunk, ahol homokvár építő versenyt tartottunk, valamint az itt lévő játszótéren játszottak a gyerekek, továbbá mindenki fagylaltot kapott. A második héten is két napot töltöttünk a helyi fürdőben. A tanodában töltött napokon közösen verset irtunk a 2 hét élményeiről, csillámtetoválást és arcfestést készíthettek, valamint több állomáson gyöngyöt fűzhettek, labdajátékokat játszhattak és kézműveskedhettek a gyerekek.  Sok szép közös élménnyel zárult a tábor.

Nyári tábor Siófokon

2021. június 27-30. között a nyári táborunk Siófokon került megrendezésre. Siófokra vonattal érkeztünk. A szállás elfoglalása után kipakoltunk, majd a délután hátra maradó részében fürdőztünk. Második napunkon Tihanyba hajókáztunk, ahol megnéztük a környék nevezetességeit. Visszaérkezésünk után ezen a napon sem maradhatott ki a várva várt fürdőzés. Este csapat építő játékokat játszottunk. Harmadik napunkon a táborban a Siófoki Bella Állatparkba látogattunk el. Az állatkertet körbe jártuk, valamint a gyerekeknek lehetőségük volt tevegelni is. A délután során vízi játékokra került sor, valamint este játékos zenés feladatokat játszottunk. Negyedik napunkon hajókázáson vettünk részt a Talizmán kalózhajón, ahol a balatoni hajózás közben kalóz showt tekinthettünk meg. 19.00-kor értünk haza vonattal. Sok szép közös emlékkel zárult tábor.

Mikulás

2020. december 04-én diákjaink részére mikulás csomagosztást rendeztünk. Kis csoportokra osztva, a kellő távolságot betartva, maszkban. A csomag többféle csokoládét tartalmazott. A gyerekek nagyon örültek neki.

Rémségek éjszakája

2020. október 22-én a “Rémségek éjszakája” programot tartottuk meg, ami már az évek alatt szokássá vált. Ez alkalomból tök faragó és terem díszítő versenyt tartottunk. A gyerekek saját elképzeléseikhez képest faraghatták a tököt és díszíthették termeiket. Csapatokban egy Halloweeni totót is kitöltöttek. A program végén eredményhirdetésre került sor, ahol mindenki kapott jutalmat.

Tanodák éjszakája

2020. augusztus 28-án Tanodánkban is megrendezésre került a Tanodák éjszakája országos program. A tanodás gyerekek minden évben nagyon várják ezt az alkalmat. A programot Jobbágy Dóra igazgató nő megnyitója indította. Ezt követően időkapszulát készítettünk. A gyerekek leírhatták, hogy kik a legjobb barátaik, mi kedvenc ételük, színük, magasságukat, súlyukat és hogy 5 év múlva mindezt hogyan képzelik el. Valamint üzenhettek 5 évvel idősebb önmaguknak. Elkészültük után ezeket egy dobozba tettük és lezártuk, amit majd évek múlva egy következő Tanodák éjszakája programon elővehetünk és megnézhetünk. Majd csapatokra osztva játszottunk különböző labdajátékokat. Ezt követte egy közös vacsora, ahol közösen ettünk hot-dogot. Majd közös film nézésre került sor, miközben édes-és sós sütemények közül lehetett válogatni. A program kellemesen, jó hangulatban telt el.

Úszótábor

2020. augusztus 10-14-ig úszó tábor került megtartásra a helyi Akácliget Gyógy-és Strandfürdőben. Az úszás oktatást Varga Petra testnevelés tanárnő tartott a gyerekeknek minden nap 12:00-14:00- óráig. Délelőtt 9 órára értünk ki a fürdőbe. Az úszás oktatás megkezdése előtt a gyerekek játszhattak a medencékben. A hét során a gyerekek elsajátíthatták az úszás alapjait.

Nyári napközis tábor

2020. június 29-július 10. között nyári napközis tábor került megrendezésre. A tábor során több totóval, kvíz feladattal, kézműves foglalkozással készültünk. Több kiránduláson is részt vettünk. Ellátogattunk Poroszlóra a Tisza-tavi Ökocentrumba ahol megtekintettük a természt adta látnivalókat. Egy napot töltöttünk el Tiszafüreden, ahol a program hajókázás volt. A helyi Akácliget Gyógy-és Strandfürdőben 3 napot töltöttünk el a gyerekek nagy örömére. Programjaink között volt még sportnap, ahol a gyerekek focizhattak, ping-pongozhattak és táncban is össze mérhették tudásukat. Az első hét utolsó napján Lufibohóc érkezett hozzánk. Lehetőség volt homokképet készíteni, arcot festeni, csillám tetoválást készíteni, valamint lufit hajtogattatni (pl: kutya, kard, hattyú, majom) és emellett mindenki kapott héliumos lufit is. A tábor sok szép közös élménnyel zárult.

Kirándulás Budapesten

2020. január 18-án Budapestre szerveztünk kirándulást. Reggel 8 órakor indultunk busszal. Első utunk az Erzsébet téren lévő óriáskerékhez vezetett. A gyerekek felülhettek rá, ami 4-szer ment körbe. Látni lehetett a város számos nevezetességét. Ezt követően a West Endbe mentünk. Itt a McDonald’s -ban ebédeltünk, minden gyerek kapott egy menüt, amit saját maga választhatott ki. Valamint mindenki kapott még egy almás pitét. Ebéd után volt egy óra szabad program a West Enden belül. Ezután a nap utolsó és nagyon várt része következett. A filmvetítését néztük meg 4Dx előadásban. A gyerekeknek ez hatalmas élmény volt, hiszen még nem volt lehetőségük ilyenben részt venni. Este 20:00 órakor érkeztünk haza. Sok szép élménnyel zárult a nap.

Asszertív kommunikációs képzés

2020. január 11-én Asszertív kommunikációs képzésre került sor. Témája az érzelmek kifejezése, a probléma megoldás volt. Különböző helyzetekben ki, mit érezhet? Bántalmazás során kitől lehet segítséget kérni és hogyan lehet ezt kezelni. A gyerekek elmondták gondolataikat, valamint további hasznos információt kaptak. Ezzel kapcsolatos játékos feladatokat oldottak meg. Először egyénileg, majd csoportokra osztva folytatták a feladatokat. Szituációk lettek ismertetve, ezeket beszélték meg, mondták el véleményüket a gyerekek. Egy kisfilm is vetítésre került. A program végén, délben pizzával és üdítővel lettek megvendégelve a gyerekek.