Ajánlakérő adatai:

  • Ajánlatkérő neve: Mária Iskolatestvérek Szerzetesrend
  • Ajánlatkérő címe: 5300 Karcag Zádor u. 3
  • Képviselő neve: Tristany de Juan Pablo Adolfo
  • Képviselő elérhetőségei: maristatestverek@gmail.com
  • Kapcsolattartó neve: Győri Katalin
  • Kapcsolattartó elérhetőségei: szentpalkarcag@szentpalkarcag.hu

A beszerzés tárgya:

 A Mária Iskolatestvérek Szerzetesrend, mint Fenntartó (Ajánlatkérő) a „2025/2026. tanév iskolagyümölcs- és iskolazöldség-program”-ban történő részvétele érdekében, a 15/2021 (III.31.) AM rendelet (a továbbiakban: Rendelet) alapján beszerzési eljárást folytat le a fenntartása alatt álló intézménye tanulóinak iskolagyümölccsel és -zöldséggel történő ellátására

Teljesítés helye:

  • Intézmény neve: Szent Pál Marista Általános Iskola
  • Székhelyének címe: 5300 Karcag Zádor u. 3
  • OM azonosítója: 201341
  • Feladatellátási hely kódja(i): 001
  • Ellátandó tanulók száma 1-6. osztályban: 220 fő

A szerződés időtartama:

2025/2026 tanév

Az ajánlatok benyújtásának módja:

  • Az ajánlatokat Fenntartó: „maristatestverek@gmail.com” elektronikus levelezési címére, elektronikus levél mellékleteként, jelszóval védett, pdf fájl formátumban kell benyújtani. A levél „Tárgy” mezőjében „Ajánlat iskolagyümölcs szállításra” mondatot kell beírni.
  • Az ajánlatok benyújtásának helye, címe: 5300 Karcag  Zádor  u. 3
  • Az ajánlatok beérkezésének ideje: 2025.04. hó 30. nap 16 óra
  • Az ajánlatok bontása: 2025.05. hó 05. nap 14 óra
  • A bontás helyszíne: 5300 Karcag  Zádor  u. 3
  • Eredményhirdetés: 2025. 05. hó 10. nap
  • Az Ajánlatkérő döntést hoz és a rangsorról értesíti az ajánlattevőt legkésőbb 2025. május 10-ig.
  • A nyertes ajánlattevő nyilatkozik a szerződéskötési hajlandóságáról legkésőbb 2025. május 15-ig

 Megállapodás megkötése:

Legkésőbb: 2025. május 20-ig

Az ajánlatnak legalább az alábbi adatokat, információkat, nyilatkozatokat, dokumentumokat kell tartalmazni:

  • Az ajánlattevő neve, címe, adószáma, cégjegyzékszáma, képviselőjének neve, elérhetőségei, kapcsolattartójának neve, elérhetőségei.
  • Nyilatkozat, hogy az ajánlattevő rendelkezik az iskolagyümölcs-programban történő részvételre vonatkozó előzetes jóváhagyásával.
  • Ellátni kívánt intézménye neve, címe.
  • Az ajánlattevő nyilatkozata, hogy bűntetőjogi felelőssége tudatában kijelenti, hogy az Iskolagyümölcs– és Iskolazöldség–Program 2025/2026-os tanévi beszállítói ajánlatában foglalt adatok és információk hitelesek, megfelelnek a valóságnak.
  • Hiteles cégkivonat.
  • Aláírási címpéldány.
  • Átláthatósági nyilatkozat.
  • Nyilatkozat a köztartozásmentes adózói adatbázisban szereplésről, ennek hiányában a Nemzeti Adó-és Vámhivatal által kiállított tartozásmentességről szóló 30 napnál nem régebbi igazolás.
  • Nyilatkozat, hogy a 18.§ (1) bekezdésben meghatározott, az egy hétre és egy főre számított támogatás összegét, a bruttó 230.-Ft/fő/hét összeget nem haladja meg az ajánlatban megajánlott termékcsomag ajánlat összege. Az ajánlattevő tudomásul veszi, hogy az Ajánlatkérő részére az ajánlatban nem szerepelhet a rendeletben meghatározott egy hétre és egy főre számított támogatási összeget meghaladó ajánlat.
  • Nyilatkozat a rendelet szerinti 50% saját termék vállalásáról.

Az ajánlatok értékelési szempontjai: PDF

Ajánlattételi felhívás iskolagyümölcs- és iskolazöldség beszerzéséhez