Nyári tábor

Az első napon, 2018.06.18.-án reggel 9 órakor indultunk a tiszafüredi Kalandszigetre.
A Kalandsziget egy több mint 18 hektár területű ártéri sziget, ahol olyan játékokkal találkozhatunk, mint a 140 akadályból álló kötélpálya a magasban és földközelben, a 15 méter magas mászó fal kilátó toronnyal, a 300 és 400 méter hosszú kötélcsúszda, a játszótér, a mini golf, az íjászpálya és a trambulin. Ezeket mindet kipróbálhatták a gyermekek.
İnnen indultunk a Sarudi táborhelyünkre. A szálláshely elfoglalása után az itteni konténer házakban tartottunk kézműves foglalkozást.

A második napon vízi játszóteret béreltünk a szabad strandon.  Akik nem játszhattak a vízi játszótéren, azok addig a nevelőkkel a Tisza-tavat járhatták körbe vízi biciklivel.

Egy kis pihenő után újra kimentünk a strandra.
Vacsorát követően a gyermekek focizhattak, fürödhettek.
Este egy vetélkedővel és egy improvizációs játékkal játszottunk.

A harmadik napon tandem bicikliket béreltünk egész napra.
Délelőtt a gyermekek a nevelőkkel együtt bementek a városba vásárolni. Akik maradtak, azokkal vízi bicikliztünk a tavon.
Az ebéd utáni szabadidőben a gyermekek pihenhettek, focizhattak és biciklizhettek.
Délután kézműves foglalkozást tartottunk, és később újra kimentünk a strandra.
A búcsú estéjén ügyességi játékokkal játszottunk, szalonnát sütöttünk, és a napot lámpás játékkal zártuk.

Csütörtökön utolsó programként elmentünk a Tiszafüredi Élményfürdőbe, és kora délután indultunk haza.